czwartek, 3 lutego 2011

Wczoraj...

...miałam pracowity dzień, ale zaczę od końca.
Wieczorem dostałam natchnienie i zrobiłam kartkę walentynkę na wyzwanie Lemonade:

Challenge # 12 - Kochamy / We Love

"W związku ze zbliżającymi się Walentynkami zachęcamy Was do przygotowania kartki z tejże okazji. W swojej pracy wykorzystajcie papiery lub stemple z Lemonade oraz umieśćcie motyw serca. Co do wyboru kształtu, koloru i stylu samej kartki pozostawiamy Wam pełną dowolność - liczy się dobra zabawa :-)"

Zabawa trwa do 14.02
Wykorzystałam tylko papiery Lemonade, bo ze stempli mam tylko komunijne (ale to niedługo się zmieni!!!)

3 komentarze:

  1. Super;) Prosto, delikatnie-idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczka, bez nadmiaru dodatków a subtelnie walentynkowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)