czwartek, 20 września 2018

Kurs na ażurowe okienko w pudełku

Witajcie:)
Dziś chcę Wam pokazać mój sposób na wycinanie ażurowych okienek w pudełkach. 
Większość kartek robię w formacie A5 i kurs przygotowałam właśnie na takie duże pudełka.
Będziemy potrzebować:
-maszynkę do wycinania o wielkości platformy A4
-platformę A5
-dolna płytka A5
-górna płytka A4
-wykrojniki, które nie wycinają brzegów
-gotowe pudełka - ja używam pudełek z ,,Rzeczy z Papieru,,
 Najpierw zaginamy dłuższe brzegi wieczka pudełka.
Na platformę kładziemy: płytkę A5, wieczko pudełka i wykrojnik.
Ja między papier a wykrojnik dodaję jeszcze folię spożywczą-łatwiej wtedy wyciągnąć wykrojnik, zwłaszcza gdy wzór jest bardzo ażurowy.
 Tak przygotowaną ,,kanapkę,, wkładamy do maszynki i podwijamy zagięte brzegi, żeby się nie uszkodziły. 
Nakładmy górną płytkę A4 i wycinamy.
I gotowe :)

Poniżej kilka przykładów gotowych pudełek

Do wycięcia ażurowych okienek użyłam tych wykrojników:

Shapeabilities Heirloom Rectangle

CREATIVE EXPRESSIONS Lattice Window

Creative Expressions Craft Dies by Sue Wilson - Australian Collection - Background

Creative Expressions Craft Dies by Sue Wilson - Background Dies - Scattered Leaves


Creative Expressions - Ornate Oval - My Friend CED5420


A może Wy znacie fajne wykrojniki do wycinania takich okienek?
Jeśli tak, podzielcie się nazwami ❤

5 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)