niedziela, 20 marca 2011

Podaj dalej...

Udało mi się zapisać do zabawy "Podaj dalej" u Eve.

Oto zasady:
1 - musisz posiadać własnego bloga
2 - pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymują ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni (myślę, że zajmie mi to mniej czasu)
3 - Ty organizujesz taką zabawę u siebie i dajesz szanse trzem osobom, na prezent od ciebie
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie
Zapraszam i proszę o adresy na e-mail maghal8@wp.pl

4 komentarze:

  1. To ja się zapisuję - będzie to mój drugi raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapisuję :) mój debiut! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Madzik!
    Chętnie się zapiszę! Cuda tworzysz!
    (To mój trzeci raz)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że mam już komplet chętnych. W takim razie zamykam listę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)