piątek, 18 sierpnia 2017

Prezent XL

Witajcie :)
Dziś chcę Wam pokazać, jak zapakowałam prezent ślubny dla mojej siostry i szwagra.
Upominki, które dla nich wybrałam, były każde z innej beczki: kubki z datą ślubu, pieniążki i zdrapki zwinięte w ruloniki, piernik oraz kartka. Do tego siostra poprosiła o karton do przechowywania pamiątek ślubnych:) 
I tu z pomocą przyszedł internet i podsunął mi filmik, w którym prezenty były zasypane kulkami ze styropianu.
Zamówiłam więc karton 30x30x30 cm, worek kulek styropianowych i zatrudniłam syna do pomocy :)



Taki cudowny pierniczek zrobiła dla mnie Monika :)





Młodzi mieli frajdę przy przeszukiwaniu pudła i sporo bałaganu w pokoju 😆 

4 komentarze:

  1. WOW!!! Fantastyczne prezenty!!! Nie dziwię się, że się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  2. haha świetny pomysł :D na pewno była frajda z odkrywania, czy coś jeszcze tam znajdziemy? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)